.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تخلف مالي درشهرداري سورک علت استعفايم بود

 نايب رئيس شوراي شهر سورك از عضويت و نايب رئيسي اين شورا استعفا داد. وجود تخلف مالي و اقتصادي در شهرداري توسط شهردار و معاونش را علت اين استعفا بيان كرد. محمد محمدزاده در گفتگو با خبرنگار شمال نيوز در ساري گفت: چندين بار بعد از ثابت شدن تخلف به شهردار تقاضاي استعفا داديم كه وي نپذيرفت. وي افزود: شهردار و معاونش، ماشين‌آلات شهرداري را براي انجام كار شخصي و شركت متعلق به خودشان به كار مي‌گرفتند. محمدزاده اظهار داشت: دفتر فني استانداري معدني كه در منطقه لاكدشت قرار دارد را براي انجام كارهاي عمراني منطقه در اختيار شهرداري سورك قرار داد و شهرداري از 2 هزار متر مربع منطقه لاكدشت 10 هزار تن مخلوط را برداشت كرد.
وي ادامه داد: از اين مقدار فقط 3 هزار تن آن براي انجام كارهاي زير بنايي و عمراني در سورك تخليه شد و بقيه در شركت كشت و صنعت شمال، شركت پاركد و بقيه را بصورت آزاد، براي انجام كارهاي پيمانكاري شخصي مصرف نمودند. اين عضو مستعفي در شوراي سورك تأكيد كرد: علاوه بر در اختيار داشتن مدارك تخلف مالي در شهرداري اين مسئله را نيز به تأييد صاحب معدن و راننده‌ي حمل مخلوط رسيده است.
محمدزاده يادآور شد: از آنجائيكه شهردار در شوراي 5 نفره با 3 رأي انتخاب و 4 رأي عزل مي‌شود در حال حاضر امكان عزل شهردار سورك وجود ندارد.
وي كه خود پدر شهيد و از جانبازان جنگ تحميلي است به مسئولان شهرداري توصيه كرد: با سلامت و صداقت بيشتري براي مردم شهيد پرور سورك خدمت كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند سورکی 2 شهريور 1388
به خدا مردم سورک هنوز نمیدونن که چه شهردار خلاقی رو از دست دادن.اگه تحمت دزدی بهش میزنن ولی در عوض درایت و مدیریت و فکر اقتصادی فوق العاده عالی داشت.نه مثل شهردار جدید که به خدا هیچی نمیفهمه.کسی که دزده چطور میشه که موقع رفتنش داخل خزانه شهرداری 400میلیون بودجه داشت ولی الان شهرداری که دزد نیست 1تومن از اون پول تو حسابش نیست.به خدا من یک شهروندم
نا شناس 24 اسفند 1389
از مسئولين محترم خواهشمنديم نسبت به شهر سورك و خصوصا انتصاب يك شهردار با لياقت و مقتدر و كارشناس در امر شهر و شهرداري وشهرسازي و غيره ، بطور كل خلاق و باسابقه هر چه سريعتر اقدام نمايند.
چراكه بنظر مسئولين محترم مردم بخش مياندرود و شهر سورك را در پناه خدا گذاشته اند ، زمان و عمر ادم گذراست و هيچوقت بازنميگردد تا كار نكرده را دوباره انجام داددر ورهله اول نسل جديد اين منطقه بيشترين ضرر و زيان را از نظر پايه و اساس زندگي ميبينند چرا كه يك سرمايه گذار جهت سرمايه گذاري در اين منطقه نيامده طي ده سال گذشته حتي يك كار اققتصادي جهت رونق بخشيدن و تحول اقتصادي در اين منطقه صورت نگرفته ظاهر شهر به هرچه شباهت داره الي شهر، چراما نبايد در يك شهر مدرن زندگي كنيم ؟وچراو چراهاي ديگر ؟
لطفا جواب دهيد
شهروند 21 مرداد 1390
سلام.خواهش میکنم این نظر رو درج کنید و از آزادی بیان جلوگیری نکنید. خطابم به همون آقای محمد زاده هست.شمائی که امروزه در مسند شورای اسلامی سورک نشسته اید....واقعا از شهر سازی چی میدونید؟من خودم شاید شهردار قبلی رو نشناسم اما جدیده رو خوب میشناسم.به نظر من شهردار قبلی رو میشه به جای مصدق حساب کردو آقای محمد زاده و دوستانش رو سرتیپ زاهدی.میشه گفت اینا برای شهردار کودتا کردند.به قول یکی از شهروندانم که نظر داد...اختلاس زمانی انجام میشه که بودجه ای نباشه...یاکم بیاد.اما این آقای شهردار کجاش بد بود...من کم خوبی کرد.مگه کم ساخت و ساز انجام داد.آقای محمد زاده اگه غریبه ها نشناسنت...ما که میشناسیمت...!!!همین ها باعث میشن که من جوون هیچ امکانات رفاهی برام تو سورک نباشه......
نا شناس 18 اسفند 1391
به نظر من این شهردار جدید عالیه خیلی خوبه مشکل مردم رو درک میکنه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.